Türkiye'nin en kapsamlı çalışan araştırmasının bir parçası olun.
Çalışan Bağlılığı ve Deneyimi Araştırması
İde Consulting'in çalışan bağlılığı ve deneyim araştırmaları, klasik bağlılık ölçümünün ötesine geçerek çalışanların kurumla kurduğu anlamlı bağları, gönüllü katkı eğilimlerini ve geleceğe yönelik beklentilerini analiz eder.
30 yılı aşkın uzmanlıkla geliştirdiğimiz bu yöntem, her yıl 500.000'den fazla çalışanın katıldığı Çalışan Bağlılığı ve Deneyimi Araştırması (ÇBDA) ile hayata geçer.
Araştırmamız, iki katmanlı model üzerine kuruludur:
30 yılı aşkın uzmanlıkla geliştirdiğimiz bu yöntem, her yıl 500.000'den fazla çalışanın katıldığı Çalışan Bağlılığı ve Deneyimi Araştırması (ÇBDA) ile hayata geçer.
Araştırmamız, iki katmanlı model üzerine kuruludur:
Temel Unsurlar
çalışanların tüm çalışma deneyimini kapsayan, kısa ve odaklı bir anket setidir.
Ayırt Edici Unsurlar
zamanın ruhunu yakalayan detaylı sorularla, deneyimin arkasındaki nedenleri görünür kılar.
Bu yapı sayesinde:
• Departman, pozisyon veya liderlik seviyelerine göre segment bazlı analizler yapılabilir
• Açık uçlu sorular ve özel çoktan seçmeli içerikler eklenerek kök nedenler açığa çıkarılır
• NPS skoru ile işveren markasının içten yansımasını ölçersünüz
• Geniş kıyas verisiyle, şirketinizin deneyim skorları sektörel düzeyde karşılaştırılır
• Tüm veriler Türkiye'de barındırılır; KVKK'ya %100 uyum ve üst düzey veri güvenliği sağlanır
Bu bütüncül yaklaşım, sadece bağlılığı değil, organizasyonunuzun gelişim alanlarını stratejik eyleme dönüştürmenizi sağlar.
Nabız Anketleri
Gündeme duyarlı, hızlı ve odaklı veri ihtiyacına yönelik tasarlanan Nabız Anketleri, çalışan duygu durumlarını ve beklentilerini gerçek zamanlı olarak ölçmenizi sağlar. Bağlılık ve memnuniyete ilişkin olarak sonuçlar nasıl değişti? Aksiyonlarımız çalışan bağlılığını etkiledi mi? Sorularına cevap aranır. Fikrine Ne? platformu üzerinden tüm cihazlardan erişilebilir, canlı katılım takibi yapılabilir ve anket tamamlandıktan hemen sonra kapsamlı raporlamaya geçilebilir.İMMA – İç Müşteri Memnuniyeti Anketi
Kurumsal işleyişin sürekliliği, ekipler arası hizmet ilişkilerinin sağlıklı işlemesine bağlıdır. İMMA ile iç paydaşların hizmet aldıkları birimlerden memnuniyetini ölçümlüyor, kurum geneli ve birim özelindeki aksiyon alanlarını belirliyoruz. Organizasyon içerisindeki birimler arasındaki ilişkileri belirleyen birim seçim programı uygulamasıyla değerlendirme matrisini oluşturmanıza yardımcı oluyoruz. Yöneticilerin objektif bir şekilde değerlendirilmesinin önünü açıyoruz.

Sizlerle iş birliği yapmak ve Dünya'yı çalışılabilecek daha iyi bir yer haline getirmek için sabırsızlanıyoruz!
Sorularınızı cevaplandırmak, ihtiyaçlarınızı anlamak ve size özel çözümler sunmak için buradayız. Bize ulaşarak, bizi daha yakından tanıyabilir, hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi alabilir, sorularınızı bizimle paylaşabilirsiniz. İhtiyaçlarınıza en uygun hizmeti sağlamak için en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.
